Hur snygg är du?
Hur snygg var du nu på morgonen när du öppnade till hönsen? Jag varit moderiktigt klädd i en stickad akryltröja från 80-talet, jeansklänning och joggingbyxor, till detta bar jag supersnygga fejkfoppatofflor. Håret var konstfullt uppsatt i en tofs, vilken inte skulle behövts, då det bestod av en enda stor rakt utstående dreadlock.
Vi får nog vara tacksamma att vi är dom enda som är uppe med tuppen.
Vill inte ta en bild, datorskärmen skulle nog spricka.😃
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Pyjamasbyxor, en flanelljacka (hönsjacka), och avklippta ridstövlar. Håret är en annan historia😃. Håller med dig VildaVittra, det är tur att ingen annan finns i närheten, när djuren får frukost.
Haha jag tänkte på det när jag sprang ut till hönsen imorse😃
Idag var det bara att dra på sig ett par byxor och på med en gammal sliten huvtröja, håret i ett kråkbo uppe på skallen. På med gummistövlar och springa ut. Vi bor ganska avskilt som tur är 😂
Medarbetare på Fjäderfä iFokus :)
är alltid snygg 😛 en fördel när håret trillar av inget kråkbo skägget är en annan historia men det räknas inte.
fast skulle jag gå ut innan jag klär på mig skulle det nog bli en notis på nyheterna om en mass krock på R50 😉
#3😃