Svara
Ni kanske inte gillar detta men måste få svar min kompis har lovat att jag ska få två kycklingar av henne och hon tar med den till skolan i en resebur som hon sen lägger i min ryggsäck men hur ska jag göra satt det inte hörs när den piper
(Har självklart ryggsäcken öppen satt den får luft)
Radera inlägget vad dum jag är!
Det du beskriver är faktiskt djurplågeri. Och ska du få kycklingar så borde väl era föräldrar vara involverade? Det är de och inte ni som har det yttersta ansvaret.
Har ni ens möjlighet eller den kunskap som krävs för att hålla höns?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#3: alltså förlåt verkligen jag kommer inte göra det frågar mina föräldrar istället asså är en sån idiot
#0: De kommer att pipa då det är en väldigt uppstressade situation. En väska är mörk, antagligen kvav, samt att de hör ljud utifrån och lär se lite ljus. Dessutom lär du inte kunna ge dem varken mat eller vatten så samt att de på så vis måste överleva en hel skoldag?
Hämta dem istället över helgen MED dina föräldrar och se till att ha en bur med allt som krävs för att kycklingarna ska må bra. Men hämta för gudskull inga kycklingar utan rätt kunskap, utrustning och plats, etc.
#5: Såklart vet inte vad jag tänkte på
Är så himla dum
Frågade på Livskvalitet angående ljudet eftersom du inte ville att föräldrarna skulle höra?
Skicka pm
Att tänka på också, beroende på hur du bor (tex tätbebyggt/villa område) så är det inte säkert det är tillåtet att ha höns (eller enbart tillåtet om man söker tillstånd för det).
Tex är det helt förbjudet där jag bor.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu