Recept på äggröra
Ta ett antal fina ägg. Paketera dom väl i ett av postens paket, överlämna det till deras ombud. När paketet kommit fram är äggröran klar.

Posten friskriver sig från ansvar för det man skickar med dom, så rent teoretiskt får de spela fotboll med paketen eller köra dom i mikron utan att behöva punga ut en krona. Tydligen anser de sig även ha rätt att slita upp förpackningar vilket de gjort i detta fall. Men jag ska tydligen känna mig kompenserad av klisterlappen på paketet med texten "Vi ber om ursäkt".
Och så finns det folk som tycker att det är en bra idé att skicka snäckor i postpaket.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vad trött man blir… Det är väl lika bra att slänga med lite salt och peppar i paketet också så är äggröran färdigsmaksatt när den kommer fram 😃
nästa gång jag skickar ägg så kommer det stå varning befruktade ägg av Bothrops asper aka lansorm 🤪
Skicka några bin med, då surrar det om paketet varje gång man rör vid det. Då vågar dom nog inte handskas ovarsamt med det 😎
Det är lika speciellt varje gång man får några bin på posten.
l'm back
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En av PostNords anställda?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus