Fjäderfä iFokus

Fjäderfä

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1646 ggr
V3ritas
2

Slutar som värd

Hej på er!

Det är himla tråkigt att skriva detta inlägg men det måste skrivas ändå. Jag har tyvärr inte den tid som behövs för att driva sajten som jag vill. Jag vill ju lägga ner 110% men tyvärr räcker inte dygnets alla timmar till för allt man vill och ska göra. Så då blir det att prioritera.

Det har varit riktigt roligt att få starta upp sajten och jag hoppas att den kommer få leva vidare sen med en ny värd som kan  driva den.

Nu kommer sajten att lyftas ut ur nätverket men för medlemmar och dom som har adressen förändrar det inte så mycket. Sajten finns kvar men kommer att ligga i lite dvala tills/om en ny värd tillsätts.

Om det är någon som är intresserad av att ta över sajten så ta kontakt med antingen Niklas eller Staffan. Jag hoppas verkligen att sajten får leva vidare!

Tack till er medlemmar och min Medarbetare, utan er skulle sajten inte vara det den blivit :)

Medarbetare på Fjäderfä iFokus :)

wille_wille
1

Nej vad tråkigt😕

Hoppas att det kommer en ny Sajtvärd snart (som vill ha kvar mig som Medarbetare oxå…).

Jag får väl sköta sidan och hålla den vaken så gott jag kan under tiden🙂

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

konichiwa
1

Åh vad trist, jag har ju nyligen hittat hit och har verkligen gillat den här 'hönssiten'. Men det är klart du måste prioritera så du får ett bra liv.

V3ritas
2

#1 Det låter bra Wille :)

#2 Jo. Kommer fortfarande vara kvar som medlem och kika in då och då i alla fall :)

Medarbetare på Fjäderfä iFokus :)