Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1147 ggr
wille_wille
2014-01-25 21:07

Tävling på G

Som vissa av er säkert såg tidigare så kollade jag intresse för en tävlingsidé som jag kallade ifokusfågeln för ett tag sedan.

Vi har bestämt att vi ska köra denna tävling och den kommer att gå till på följande sätt:

  1. Varje sajt har bidragssamling/lämning.

  2. Varje sajt har omröstning för att välja bild till finalen.

  3. Bilden som utses som vinnare får vara högst upp på förstasidan på sajten en månad (eller mer).

  4. När alla sajter har gjort steg 1-3 (i november) kommer en finalröstning att hållas på djurannonser där vinnarbilderna från alla sajter deltar.

  5. Vinnaren av den omröstningen blir årets ifokusfågel och vinner ett pris, sponsrat av Lovisa Ivarsson (läs mer längre ner)!

Ordningen för när tävlingen hålls på varje sajt är följande:

Februari - Höns

Mars - Djurannonser

April - Pyssel

Maj - Undulater

Juni - Pärlpyssel

Juli - Svensk natur

Augusti - Burfåglar

September - Vaktlar

Oktober - Hållbar livsstil

November - Finalröstning på djurannonser

Tävlingen är tänkt att vara lite "friare", det måste inte vara just en levande fågel du lämnar in en bild på. Det kan lika gärna vara en uppstoppad, en du har ritat på papper, en du har ritat i datorn, en pärlad, en sydd osv.

Enda kravet är att bilden ska vara relaterad till sajten du lämnar bilden på!

Vinnaren i finalröstningen får en gratis bildbeställning med valfritt motiv. Lovisa Ivarsson som sponsrar tävlingen målar digitalt och för att uppleva hennes konst är adressen: http://artoflovisa.com.

Info om bildbeställningen som tilldelas vinnaren:

- Det tar 2-3 veckor att måla bilden

- A4 är storleken med ett värde av 450 :- 

- Mejlleverans i fullast kvalité och upplösning

- Bilden som ska målas får bestå av endast ett landskap, en människa eller ett djur, etc. Alltså endast 1 (ETT) motiv (vill man addera flera motiv går det bra mot betalning för varje extramotiv)

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig, wille_wille 🙂

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Annons:
Emo
2014-01-26 08:56
#1

Kan det då vara lämpligt att ha inlämning av bidrag före 15;e i rätt månad och sen ha omröstningen så att vinnaren är framröstad den siste i månaden, eller är det tänkt att det ska vara på annat vis?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

wille_wille
2014-01-26 09:38
#2

#1 Det kan det absolut vara. Jag tänkte att varje sajt får bestämma det själv :)

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Upp till toppen
Annons: