Annons:
Etiketthönsbytardagar
Läst 3259 ggr
Pappaparon
2013-05-20 15:25

hönsbytardagar i göteborg?

Hej Finns det någon som vet om det kommer vara några hönsbytardagar på västkusten i sommar ( göteborg, strömstad, munkedal, uddevalla)

Annons:
OurKingdom
2013-05-20 19:59
#1

Är också super intresserad utav detta! Förra året var det ju en marknad i Alingsås, kändes som om det var många som kom, men jag hittar inget för det här året i trakterna. :/

Hoppas någon arrangerar något! :D

sundsby
2014-05-17 16:44
#2

puttar upp den här tråden då jag också är super intresserad.

GME365
2014-05-18 08:48
#3

29 maj i Kungsbacka (Grusplan Vid Ishallen) kommer det att hållas hönsbytardag, startar kl10 för köpare de som vill sälja ska

https://www.facebook.com/events/1469463886609233/?ref=2&ref_dashboard_filter=upcoming

Lite "regler" som värden specifiserat.

Våren närmar sig med stormsteg,,,underbart, redan nu kan ni boka in datum för detta,har varit mycket populärt o omtyckt,man kan sälja/köpa/fråga eller bara titta, ni som vill sälja kommer senast OBS!! Senast 0900 för incheckning, DETTA ÄR EN TORSDAG ,KRISTIHIMMELFÄRD, REGLER: inte många men:: 30 kr/säljare.betalas vid infarten samma dag, man får INTE sälja något innan öppning kl 10, vv respektera detta,ta med skräp,lådor eller annat när ni lämnar, jag ser gärna att man stannar tiden ut så inga olyckor inträffar om man ska köra ut när det massa folk o barn. tag gärna med egna burar o sälj ifrån ,jag har några men dom brukar inte räcka till, när djuren är sålda ska dom bort från våra burar så nästa kan få låna, jag kommer ha min tupp mössa på mig som vanligt så ni som vill något känner igen mig :) ,HITTA HIT: från motorvägen kör man av Onsala/Kungsbacka S/ Gottskär avfarten avfart 59,samma från båda hållen,mc donalds ligger där med, följ inlagsleden sen kommer skyltar , Hjärtligt välkomna!! sprid gärna,ju fler ju roligare ,FIKA .lotteri mm kommer finnas o lite annat, OBS!!!!!! Måste bara klar göra att djur/ ägg marknaden O loppisen INTE får säljas från samma bil /plats , utan loppisen är på samma grusplan men en bit ifrån , o det är BARA föranmälan till loppisen som behövs göras

Upp till toppen
Annons: